Stránky

pondelok 27. augusta 2012

Janoskians


Just Another Name Of Silly Kids In Another Nation Skip




Táto skupina piatich teenagerov je známa po internete hlavne ich paródiami, trápnymi situáciami, výzvami, mockumentárnymi videami či rôznymi video blogmi. No taktiež si nemožno si nevšimnúť ich šarm a sexappeal. Vznikli 7. júla 2011 v Melbourne a od vtedy si získali teenagerských fanúšikov po celom svete. Doteraz majú takmer 300,000 odoberateľov a ich YouTube kanál má cez 33 miliónov zhliadnutí. Vďaka sociálnym sieťam ako Facebook, Twitter či Tumblr sú v neustálom spojení so svojimi fanúšikmi po celom svete a doteraz už s nimi zorganizovali dve stretnutie. Ako inak, obe v Melbourne. Tvrdia však o sebe, že sú slušne vychovaný, priateľský, ohľaduplný, športovo založený, žijú zdravo a dbajú na matičku Zem – veria, že práve to je kľúčom k ich úspechu.

Zoznámte sa s Janoskians:

Beau
Jai                                         Luke
Daniel                                   James




10 komentárov:

  1. bože.. zatiaľ som si ich síce neoblúbila až tak ako 1D, čo sa asi ani nestane, no nikdy nehovor nikdy, že?, ale aj tak....strašne funny a Luke? :D och!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 1D su 1D :) toto je ina salka kavy :) a presne, nikdy nehovor nikdy :D

      Odstrániť
  2. moja dušička je uspokojená ! :)) ale Jaiovi si mohla dat novšiu fotku .hentam má vlasy ako Bieber :DD ooch ale to je jedno ..:D a ešte sa chcem vyjadrit ku komentáru hore . Janoskians a 1D sa nedajú porovnávat :)) 1D bude vždy znamenat niečo spečiálne a niečo viac ako všetko iné . tú ide o tých 5 tich Faggotov ktorých robit zo seba debilov a zabávam ludí baví .a nerobia to pre slávu .polovica videí je z obdobia ked o nich vedelo pár ludí .ich sa nedá nemilovat .:D a tak od veci som ja zas :D ja som ešte stále nadšená s toho že na tomto zaostalom slovensku je konečne blog o Janoskians ..stále predýchavam :D -Klaudia :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem, ci si tu uz pisala ty alebo nejaka ina holka ale presne to iste :D :D mne sa tu Jai celkom paci a nema vlasy abo JB !!! :D :D a s tym porovnanim 1D a Janoskians uplne suhlasim :) ale hrdo mozem povedat ze som fanusik aj 1D aj Janoskians :) a dychaj moja dychaj :-)

      Odstrániť
  3. ja som si ich oblubila hned ako som videla 1. video .. hned som zacala odoberat :D proste hned!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prave som yistila ye moja kamoska je na praydninach v australii no nejebne ma? :DD

    OdpovedaťOdstrániť