Stránky

piatok 31. augusta 2012

Beau Brooks


Meno: Beau Peter Brooks
Prezývky: Bobo alebo Beau job
Dátum narodenia: 31/07/1993 (19 rokov)
Znamenie: Lev
Likes: chodenie von s priateľmi, robenie YouTube videí s Janoskians
Dislikes: starého bláznivého muža, ktorý udrel Skipa v Coburgu
Hobby: hranie, soccer, posilňovňa – myslí si, že je veľmi dôležité byť fit
Športy: AFL (austrálsky futbal)
Čo sa mu páči na:
-dievčatách: pekné oči,
-rodine: myslí si, že je dôležité mať zdravý vzťah s priateľmi, dievčatami a rodinou, ale rodina je podľa neho vždy prvoradá
Akú hudbu má rád: všetko, obľúbená skladba je The Cave od Mumford & Sons (musím poznamenať, že naozaj pekný song)
Domáci maznáčik: škaredý pes (Lala)
Čo ho robí šťastným: pár tacos na večeru
Obľúbené jedlo: bolonské špagety alebo tacos
Obľúbená farba: červená
Kontakt:


I ♥ U :) Me too ♥
cutie ♥
Beau sa hlási z toalety :D
those beautiful eyes ♥
artistic :)


2 komentáre:

  1. Ya fotka na tom zachode.umieram :‘D ale ma krasne oci :) boze preco aj na Slovensku v tej nasej.Narnii nie su taky pekny chalani ako oni? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved ja ja :D preto som ju tu musela dat :D a oci ma anjelske uzasne hypnotizujuce :) to by som aj ja rada vedela, preco v tomto zapadakove nikto normlany nie je :/

      Odstrániť