Stránky

streda 29. augusta 2012

Happy Hour Vlog

Neviem, či ste si už stihli pozrieťvšetky ich videá, ale mimo ich oficiálnej stránky Janoskians, majú aj vlastný blog, kde Jai a Luke pridávajú Happy Hour Vlog, a práve dali nové video, takže šup šup si ho pozrieť. Pridám sem aj tie staršie, ak ste ich náhodou nevideli.

Ale späť k tomu novému... UMIERÁÁÁÁM!!!! Oni sú tak úžasný, boží, skvelý a všetko. A keď tam Luke opisuje tú ich príhodu s hatermi, až mi stislo srdce. A potom Beau!!!! Jaky zlatý tam bol. Nemohla som odrthnúť pohľad od jeho očí!!! Aj ja chcem takú pusu, akú dostal Luke!!! No už sa tu nebudem rozplývať - choďte si pozrieť videá :D

Happy Hour Vlog #3 How We React To Haters
Happy Hour Vlog #2 Why We Hate Facebook
Happy Hour Vlog #1 Introduction

6 komentárov:

  1. práve to pozerám !! :)) vôôôbec nič im nerozumiem, ale to bude tým, že sa na slová ani nesústredím :D keď oni sú táááák sladkí♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :D :D skoro vobec som ich nevnimala :D ani som sa o to nesnazila :D

      Odstrániť
  2. ako ich može niekto nenávidiet ..nechápem to ..och Jai a Luke sú tie najsexy dvojičky na svete i swear ..haha tieš nerozumiem .vždy si to musím pustit aspon 3 krát aby som sa sústredila konečne aj na ich dialoogy :D -Klaudia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. "Welcome to my vlog..." "Too mine vlog" "No my vlog!" "Togheter Forever" " Ouu..." :D

    OdpovedaťOdstrániť