Stránky

nedeľa 21. októbra 2012

Oznam

Ahojte :) Ďakujem krásne za takmer 5,000 návštev, no premýšľam nad ukončením tohto blogu. Jediné, čo sem pridávam sú nové videá, ktoré si aj tak môžte pozrieť na ich YouTube kanáli a poviedka BUDE len neskôr. Premýšľam, že urobím nejaký univerzálny blog, niečo ako môj vlastný, kde hodím všetky poviedky s 1D (prvá stránka sa nezruší), čo som doteraz napísala a tam budem aj pridávaťďalšie moje poviedky napríklad s Janoskians a rozmýšľam aj nad Union J, Ianom Somerhalderom a inými. Možno, ak bude veľký záujem, napíšem aj niečo Belieberkám ;) No predtým, než to oficiálne zruším, rada by som vedela váš názor :) Ďakujem 



8 komentárov:

  1. royhodne je to len a len na tebe...ale univerzálny blog by bol super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ze by si iba zmenila url na tvojom terajsom blogu ? Ci to sa na blogspote neda ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fuuuha :D na Janoskians poviedku sa teším už pekne dlho :) o Ianovi Somerhalderovi ..fuuuuha č.2 .neviem či by moje telo tolko nadšenia naraz prežilo ..union j ? fuuuha č.3 ..aj ked neviem ake by to bolo ked ich ešte moc nepoznáme ..ale určite zaujímave a nečakané ..nie ako pri 1D taky stereotyp ..Zayn -zrkadlo ,Louis-mrkva .už to je potom nezáživne ..môže to byt zaujimave ..som zvedava ..a Bieber .to je na tebe ..ale najprv tý Janoskians a Hottie Ian .:D .-Klaudia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pokusim sa :D je toho dost .. este som nedopisala ani Coincidence :)

      Odstrániť
    2. inak v tej ankete sa trošku nevyznám ..Damon aj Ian ? to by bolo keby že o Damonovi tak by to bolo s prostredia upírov a keby Ian tak normálne ako o nom ? :D či ? :D

      Odstrániť
    3. ano :) lebo to su ine osoby :) Damon by bolo nieco ako TVD Fanfic

      Odstrániť
  4. chcela by som poviedku s Janoskians://:)

    OdpovedaťOdstrániť