Stránky

pondelok 3. septembra 2012

Umierááám!!!!

Ja asi umrééém!!! Práve som zistila, že moja najlepšia kamoška zo základky je už tri mesiace v Austrálií ..... v Melbourne!!!! Sľúbila mi, že ak stretne Janoskians, tak mi vybaví fotku, podpisy a follow na TT :D :D :D ja som taká nadšená ... musí ich stretnúť !! musíííííííí ♥

A mimochodom, rozhodla som sa napísať aj mail, ktorý by im doručila, niečo v tom zmysle, že majú fanúšičky aj na Slovensku, ako ich veľmi milujeme a podobne, takže ak chcete dodať nejaký odkaz priamo od váš, napíšte mi ho sem do komentára :)




20 komentárov:

  1. Jééééj to ej skvelé :D Bodaj by ich stretla, aspoň by si mala ich podpisy :DDDD bolo by skvelé keby si spravili malú cestu do tej našej Narnie :PPP

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D tak toto nepredpokladam, ze by dosli ked este ani 1D sa neunuvaju :D a pritom letenky na osobu stoja 1000 eur, jednosmerne :) ale aspon, aby sme im o nas dali vediet :)

      Odstrániť
    2. však jasné , že asi nedojdú :D Ale ak by mali cestu okolo :DDD

      Odstrániť
  2. keby som tak vedela, čo im chcem povedať, nie je problém :D škoda, že ja to neviem ! :D ale strašne sa teším s tebou !! :D keby som ja bola tam, už ich hľadám :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja taktiez no :D :D dakujem ... uvidime ako to dopadne :)

      Odstrániť
  3. vieš že ja ta strašne Lúúbim Laurinka :D .len tak náhodou by sa tam mohol votriet aj moj TT ?? @kajusf ? :D len tak náhodou ved vieš :D boha ty máš štatsie ! :DDDD -Klaudia ..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne :) vlozim do listu, hadam sa postasti :) ale chapes, ona tam uz je tri mesiace , uz tri mesiace ich mohla stretnut a ja krava si to vsimnem az 9 dni pred jej odchodom :/ no hadam bude mat stastie :)

      Odstrániť
  4. Bože ako jej závidím :D čo by som ja dala za to keby som vypadla z tejto diery :D :D a až teraz som si všimla, že v ankete vyhráva ten čo ma najviac zaujal :D :D niečo pekné z tých dvojičiek istotne dorastie :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to urcite :) sa budu trhat nich baby, vlastne uz teraz sa trhaju no :D :D

      Odstrániť
  5. Akoze...ar ju faking kiding mi ?!!!! Ja asi znasilnim tvoju kamaratku :O v melbourne byt a ty dikina len teraz si si to vsimnes ! :D ochh bozeeeee ja chcem tiez ! Aah a keby nieco @sab_janosikova a nech im velmi pekne povie ze nech pridu ze ich aj ubytujeme a nakrmime a mozme natocit aj nejake video na luniku 9 ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. waaaaaaa :DDD nech ich stretne :DD su uzasny :) ja len chcem povedať ze su uzasny :) ze ich pozdravujem a že nech niekedy pridu na SLOVENSKO !! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ááá :) tak to je riadna zhoda náhod :) wau, tak, že pozdravuje aj detva :D hlavne Janii, nech sa držia a nezabudni TT :) hlavne ten tvoj!! :*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ježíííííš :D tvoja kamoska ma ine stastie :D waw :D hm odkaz odo mna ze žilina pozdravuje :D a konkretne osobne odomna ze ich zboznujem lebo mi vedia vycarit usmev na tvari aj ked mi je najhorsie a ze ci by ma nefollowli na twitteri :D @NataliaPekarova a ze dakujem :D velmi pekne :*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to je super!!! Prosím mohla by si tam dať môj tt? @PattySykesHoran
    a tam im povedz, že nech prídu na Slovensko, a že ich napcháme haluškami...a určite ich pozdravuj :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozdravuj konkrétne z Trebišova !! :D A povedz im, že ich mám veľmi rada a, že sú najlepší a prajem im veľa úspechov :))

      Odstrániť
    2. odovzdam :) hadam sa to k nim aj dostane :)

      Odstrániť